Tisdag?

Jaha så är det väl dax att uppdatera sig lite igen.
Kusin tyckte det iaf. :P
Anledningen till att jag knappt gör det är för att jag inte vet om de är någon
som läser den längre, inga kommentarer så då vet man ju inte.
Vill ni att jag ska skriva oftare får ni allt se till att skriva något till mig också haha. :P

Men iaf, helgen var skit tråkig eftersom att henric inte var hemma det enda roliga var att
jobba. :D Shit vad jag saknar att jobba så sjukt tråkigt att vara hemma!
I dag när jag klev upp trodde jag att det var onsdag ända tills fredrik rättade mig.
Haha det är väl det roligaste som händer liksom.

Pappa och Isse var hit med våran soffa i söndags också skönt med sällskap. :)
Soffan ska in i gästrummet den kan man iaf sova två i och så ställer vi ner sängen
i källaren. :) Vi kan ju alltid hoppas på att det är någon som kommer att komma och invardera
vårat gästrum någon gång. Typ sundsvall. ;) :P
Vet att jag hade en syster här innan jul men då blev man dissad. Fick reda på lååångt efter jul att hon
varit i stockholm. Men men.

Imorgon kanske jag får jobba köra coca-cola skulle vara nice. :)
Fast skulle behöva tvätta också jue. :S Damit. Men men.
Bokar tvättstugan tills imorn så får vi se om jag får jobba eller inte.

Idag så ska vi åka och hämta stötdämpare bak till min bil.
Behöver nya så att så får det bli.
Men nu ska jag åka till affären och köpa Saltabiten för att idag blir det lappskojs eller hur
det nu stavas. :P Men gott är det iaf. :)

Jag har även tagit ledig för Pajalaresan nu inga problem sa dom. :)

Nej nu ska jag ringa Henric och se vart han är om jag ska plocka upp honom efter att jag har handlat. :)

Snuttan sitter alltid varje dag flera gånger om dagen så här och dricker vatten alltid så fort man går
in i badrummet så ska hon med och dricka vatten, knaskatt. ;)

image10

Kommentarer
Postat av: Kusin Carro

vilken sötnos. Kom han hem i en hel bit lr? När åker du till moster då?

2008-01-23 @ 09:49:45
Postat av: Fredrik

Haha det var ganska kul för mig med, det är roligt med människor som är så skönt förvirrade. bästa var ju att du sa emot till de sista!! Kram

2008-01-23 @ 13:42:57
URL: http://thechipp.blogg.se
Postat av: Madde

Till Kusin Carro:

Hehe ja hon är väldigt söt. :)
Jodå han kom hem hel med undantag för blåmärken och en skärsår i armbågen. :P Vi åker till Sundsvall på tisdagen den 19 och sen åker vi bil med bror Micke och Linus på onsdagskvällen så kör vi hela natten. Ska du med upp? När åker ni upp isf? :)

2008-01-23 @ 20:04:02
URL: http://vhdbrud.blogg.se
Postat av: Madde

Till Fredrik:

Haha ja men jag trodde verkligen att det var onsdag igår ju. :P Haha klart jag står på mig då. :D

2008-01-23 @ 20:04:43
URL: http://vhdbrud.blogg.se
Postat av: Anna

Men hörrö! Länge sedan nu! bloggbloggbloggblogg

2008-01-31 @ 20:11:41
URL: http://www.pluppenopluppan.blogspot.com
Postat av: Fredda a.k.a Nevermore

Tycker fortfarande att du ska komma förbi mig och kim med en cola lastbil och lasta av lite gott :p

2008-02-04 @ 11:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0