Nyårsdagen.

Hm oki så om igår helt sjukt jävla TRÅKIGT!!
Hm först så kom macke och tony och micke hit alla drack utom micke
han skulle vara nykter. Sen vid halv tolv drog vi till slussen micke körde oss som
tur var annars hade det blivit tolvslaget på tunnelbanan.
Men så kom vi dit och skulle träffa Natta och Martin hm tillslut så hittade
vi varandra. Sen så börja två av dom tre grabbarna att bli lite väl fulla och hålla på att dryga
och så där men de är rätt vanligt.
Vi bestämde oss för att dra vidare till krogen iaf, går iväg mot tunnelbanan och kliver på
efter att vi typ släpar med oss Macke som ska stanna och prata med allt och alla HELA tiden.
Så kommer vi dit vi ska av men då har jag tröttnat jag säger att jag åker hem med Macke
för att han kommer iaf inte komma in någon stans och jag hade ju min förkylning som låg och
tröck i bakfickan. Så vi åker hemåt jävlar vilken resa var sjukt mycket folk och snorungar som
drog i nödbromsen hela tiden och Macke som skulle gå av så fort vi kom till en ny station.
Aja men så tillslut så kom vi hem och Macke ska sätta sig i vardagsrummet och när han går in
där hör jag hur det krasar hm tack och hej det var det fina glaset tur att jag vet att dom finns på ikea fortfarande
för att dom tycker jag verkligen om också. Sen så går han in och lägger sig i gästrummet och ska sova
och jag lägger på honom täcket och ställer in ett glas med vatten.
Sen kommer Henric och Tony hem och Henric har bjudit med Natta och Martin hem,
då kommer Macke upp och har spytt ner sig och sängen och allt.
Great det enda jag inte klarar är spyor och jag säger att Henric får ta det där och "Jaaa då det ska jag" säger
han och sätter sig i vardagsrummet med en grogg. Hm juste så det var bara att börjar städa iaf
sen kommer han ut från toan och då är det ännu värre där kan jag vara säga.
Kul kul.
Sen tillslut när jag städat klart efter typ en och en halv TIMME! Så sover Macke och dom andra sitter kvar.
Suck så det var bara att sätta sig och vara social verkligen inte vad jag ville vid den tiden kan jag säga.

Sen idag, upp boka tvättid för att jag var tvungen att tvätta spysängkläderna jue.
Och så funka inte torktummlaren som jag hade fått ja med bra liksom där står jag med en
dyblöt NY dunkudde och kan inte torka den men som tur var va det ingen som hade den bredvid så
jag lånade den. :P

Nu sitter jag här och ska snart kila upp och hämta tvätten och sen ska jag och Henric äta
pannkakor med blåbärssylt. :D

Aja, hej då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0