Sundsvall.

Idag åker JAG ensam till Sundsvall. Så blev det tillslut.
Henric har gått och gruvat sig för hur han ska komma ur det, de har jag sett nu
men låtit honom gått. Men imorse så sa han det och jaja då får han väl som han vill.
Men han ska inte tro att jag kommer kunna lita på vad han gör när han är hemma själv
nu. Men jag sa det till honom och det kunde han ju förstå också.

Men men nog om det. JAG VILL KÖRA SNÖSKOTER!!!
Gahhh.. Längtar så mycket å bara åka iväg bort bort bort.
Det är en sån frihet. Någon gång i mitt liv ska jag antingen flytta uppåt
eller om inte det så köpa en stuga uppåt.

Nej nu har jag inte tid med de här något mera har lite att ordna innan jag åker och klockan
är redan ett. Inte bra inte bra. Tiden rusar iväg hela tiden. Är nog också för att jag sover
så dåligt å vaknar hela tiden. Men men.

Tack till alla stöttande kommentarer. Det värmer verkligen.  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0