Snart så. :)

Anna tyckte att det var dax att skriva lite igen så ja det är det nog. :D

Nu är det snart måndag och då börjar jag jobba ordentligt igen SKÖNT! :)
Imorn ska jag också jobba iofs ska sälja fisk. Och det är sjukt mycket roligare än
vad man kan tro att det ska vara haha. :D
En del "kända" ansikten och röster kommer tex en, ni vet på julafton han som säger
"Och nu är det dax för ett besök på slottet" eller "nu ska vi till lady och luffsen" aaa ni fattar
han är iaf stammis hos oss. :D Första gången stod jag typ bara och stirra på honom för att
jag kopplade inte ansiktet med rösten och rösten kände jag ju igen hur bra som helst. Haha. :P
Sen berätta chefen Axel att det var han haha då ramla poletten ner. :)

Henric åker iväg på kryssning imorn, lite tråkigt att vara själv igen men men. Han har lovat att han ska
köpa med parfym till mig, någon som han gillar dock så ja vi får se vad de blir. :S Lite orolig haha men men. :)
Fast vi får väl först se om han ens kommer ihåg att köpa parfymen hm hoppas att han gör det när dom
köper spiten och inte efter för att då glömmer han det och så får jag ingen parfym. :/
Men men. Man ska inte måla djävulen på väggen. :)

Jag var förresten och hämta ut mina arbetskläder i onsdags, jag fick liksom gå runt i en arbetsklädsbutik och
säga vad jag ville ha sen kom vi till tshirtar det fanns ROSA haha så gissa vad jag tog. :D
Haha tog två rosa och tre svarta. :D Sen till sommaren får vi hämta ut mera eller aa innan om vi vill med
det är liksom bara att säga till så får man åka riktigt nice. :D

Igår var vi till Ilja och bestämde oss för att gå med i det han gör (säger inte helt vad det är nu innan jag är insatt i det) men saken jag skulle komma till var att jag bakade en äppelpaj och tog med han beställde en i tisdags när vi
var där då så gjorde jag en igår men vi åkte tidigare än alla andra för att vi var där i tisdags ju och hade redan hört de dom skulle säga då och sen när vi kommer hem så kommer vi på "meeh nu fick ju inte vi någon paj" haha. :P
Så jag bakade en paj och tog med dit men vi åt inget av det. Knäppt. :P
Sen ringde han halv tolv i natt och sa att pajen var super god till och med hans mamma hade gett mig plus för
den haha. :D *tar åt mig, tar åt mig* Jag vet väl att jag är grym på att baka. ;)

Nej Anna nu får du nöja dig med det här för att nu ska jag kila ut på en promenad och leta efter något
elljusspår här i närheten. :) Sen har jag tvättstugan senare ikväll. :S Men men.

Puss å kram på er. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0