Otrohet.

Det är enligt mig det absolut fulaste man kan göra.
Hur kan man såra en person så mycket bara för ett knull?

Hm ja Henric har varit otrogen.
TVÅ jävla gånger med samma tjej.
Jaja det är säkert jävligt fult av mig att skriva det här men jag behöver skriva av mig.
Jag förstår inte vad du har tänkt för något.

Jag är så sjukt ledsen och besviken och arg.
Jag gråter inte längre för att jag har inga mer tårar att gråta
dom är liksom slut.
Jag kan faktiskt gråta så mycket att tårarna tar slut och att man börjar må
illa. Jag vet. Jag har gjort det igår och i natt.

Nu är jag bara så förvirrad fattar ingenting vet itne vad jag vill.
Och imorn åker vi till sundsvall jag som har längtat så mycket nu vet jag inte ens om det kommer
vara kul. Jag känner för att supa ner mig totalt men det är inte jag och vad fan hjälper det?

Jag vill vara tio år igen bli omkramad och höra att allt blir bra igen..

Jag älskar dig så sjukt mycket henric och jag vet att jag alltid har sagt att om någon
är otrogen mot mig så är det slut direkt men jag vet även att jag älskar dig så mycket att
jag skulle ge dig en andra chans. Du är den enda som skulle få det.

Det var som Sussi sa idag när jag pratade med henne om det här.
"Han är ju din stora kärlek, så det är inte konstigt att du vill ge honom en andra chans.
Vi alla vet att du älskar honom så mycket."
Det stämmer ju. Jag har redan gjort så mycket för DIG varför skulle jag då inte ge dig en andra chans?

Och samtidigt är jag såååå jävla trött på er alla som säger "nej släpp han" jag vill ta mitt eget beslut.
Ni vet inte vad vi har gått igenom! Ni vet fan ingenting. Det är så mycket som jag inte har berättat för folk
om oss och saker ni inte behöver veta heller så fan bara var tysta ist. Om det nu blir så att det inte blir någon andra chans så vill jag ta det beslutet själv jag vill inte att någon ska lägga sig i och säga vad jag ska göra!

Jag känner mig död i hela kroppen skakar hela tiden och slutar inte.
Jag känner mig så jävla tom som att det inte finns något där bara ett skal.

Har jag "slösat" bort två år och sju månader och massa dagar på det här?

Jag vill leva om mitt liv. Börja om från början göra massa saker jag inte gjort gått andra stigar.

Fan varför liksom?!

Kommentarer
Postat av: Kusin Carro

Fy Fan va dum i huvudet av honom. Men ja kan förstå att det inte bara är att släppa. Var det han som berätta lr? Det är bara att höra av dej om det är jobbigt för dej. jag är ganska bra på att lyssna säjs det 070-3343407. Hoppas att allt lösers sig för dej/er Tänker på dej kusin

2008-02-18 @ 16:45:28
Postat av: Anna

Helt riktigt gumman. Bara du som kan fatta ett beslut och vi måste alla acceptera det du väljer och stötta dig i det. Samtidigt kan jag inte låta bli att säga att jag hoppas att han skäms ögonen ur sig om han kommer med till Sundsvall (och annars också givetvis). Jag kan inte lova att jag håller käft, tycker det är SÅ LÅGT att behandla en annan människa så (vet hur det känns). Har god lust att riktigt läsa lusen av honom, men jag antar att du gjort ditt bästa redan. Lova mig en ska bara, stå upp för dig själv. Du är värd att behandlas med silkesvantar och guldkant. Finns här för dig! Kram Anna

2008-02-18 @ 19:20:12
URL: http://www.pluppenopluppan.blogspot.com
Postat av: Madde

Till Kusin:
Mm precis, ja han berätta själv när han väl kom hem på söndags kvällen. Han visste väl att lögnen inte höll liksom. Tack vad söt du är. :) Kram kram.

2008-02-19 @ 12:48:43
URL: http://vhdbrud.blogg.se
Postat av: Madde

Till Anna:
Jo det är ju så, men nu har han bestämt sig för att han inte följer med. Han typ trodde att mina kära syskon + respektive skulle gå ihop i grup och slå ner honom eller nått. Men men, jodå jag slog visst honom lite också, han hade ont i ena armen igår sa han. Fast de har jag inget minne av själv. :)
Tack. Kram kram.

2008-02-19 @ 12:52:03
URL: http://vhdbrud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0