Imorn är det fredag. :)

Imorn är det fredag hörrni. :) Det innebär snart helg wioo.
Fast hm, lördag är det jobba för mig också suck. Men vad fan det är pengar
och pengar får man alltid för lite av så ja man får väl se det så.

Veckan har inte varit rolig dock så har jag klarat mig ifrån magsjukan peppar peppar.
Men har feber riktigt jobbigt men jag jobbar på ändå har inte råd att vara hemma så
det är bara att bita i det sura. Skit samma man får väl vila nått annat år. :S
Jag har fått min arbetslur nu också nice nice. :)
Den är fiiin. Tycker jag iaf hehe.

Igår så sluta vi tidigt eller hm mja vi fick två extra butiker så det blev inte fören halv två men iaf.
Sen när jag kom hem så käka jag lunch då vart klockan nästan tre sen titta jag lite på tv och sen somna jag vid
fem framför tven och sov till typ tio elva då gick jag och la mig i sängen. Det var skönt kan jag säga. :D
Men ändå är jag trött och seg men de är den här jävla febern fan att den aldrig vill bort helt heller. :(

Nej nu ska jag gå och lägga mig i sängen och läsa. Henric är inte hemma så det blir jag och Snuttan. :D

Buuurrrr vad jag fryser. God natt folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0