Torsdag.

Usch jag har inte sovit bra i natt usch och fy.

Henric kom hem vid åtta, halv nio inte speciellt full och jadå,
jag var rätt snäll emot honom, han fattade att han skulle ha ringt
"jag skulle precis ringa dig ju" mhm... Säkert. :P
Men men. Tror att han ringer nästa gång iaf. ;)
Han blev helt förvånad över att jag redan låg i sängen men va fan
ska man göra då man har ont liksom?
När jag tillslut somnade så vaknade jag lika fort hela tiden,
Henric satt uppe vid datorn och spelade och vid elva fick
han hämta alvedon till mig sen somnade jag efter ett tag.
Halv två vaknade jag igen, då hade Henric fortfarande inte gått
och lagt sig då fick jag säga till honom.
Kan ju säga att han var riktigt trött när han skulle upp till jobbet
sen på morgonen tror att han försov sig också. :P

Sen gick jag iaf upp vid tio, min bm ringde vid 10,30, jag blev HELT förvånad.
Jag är ju som sagt väldigt missnöjd med min bm, och vill byta men vet inte till vem eller vart.
Men iaf, hon presenterade sig iaf och så frågade hon om jag kunde tänka mig att byta
tid på tisdag till 17,30 ist för 20,00 och ja det gick ju för mig. Då tackade hon bara och sa
hej då. Inte ens fråga hur jag mår eller något?! Hur värdelöst är inte det!
Då kände jag verkligen ännu mera att jag VILL byta!

Idag har jag varit i vällingby. Fixat några julklappar till.
Snart är jag helt klar det känns skönt.
Jag skulle ju köpa mammamjukisbyxor. Vet att det finns på HM
men smarta jag satte ju på min stövlar innan jag åkte, palla
ta av sig dom för att prova byxor? Ehh nej...
Och så skulle jag köpa mamma leggins, alltså UTAN fötter!
Tror ni det finns eller? NEJ! Inte på en enda jävla butik.
Så fruktansvärt dåligt så de inte är sant, när jag gick in på den sista jävla
klädbutiken i hela vällingby "Name It" så sa hon att jag antagligen
får köpa vanliga leggins och klippa upp dom i sidorna det är det enda
man kan göra typ. Vadå dåligt?!
Och vet ni mer?! Lindex, Kapphal OCH Åhlens har slutat med mammakläder.
Men kul att alla gravida ska gå med likadana kläder i fortsättningen!!

Kommentarer
Postat av: cammie

oh, gör dom det? lustigt Norge och Sverige verkar vara olika där?..men gött för min del iafall ;) hihi

2008-12-11 @ 16:51:45
URL: http://tuscha.blogg.se/
Postat av: cammie

:P . . nje, inga känningar,Han sparkar och lever rövare (som vanligt) men inget som verkar peka på att nåt är på G..haha..så vi får fortsätta vänta helt enkelt..skam..haha

2008-12-11 @ 17:08:19
URL: http://tuscha.blogg.se/
Postat av: Melinda

Sååå jävla dåligt ! Jävla arg jag blir -.-

2008-12-11 @ 19:20:32
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: lassika

Det med kläder brukar vara svårt, men men det är som tur ej så lång tid

KRAMIS

2008-12-12 @ 10:17:31
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0