Tillbaka.

Så där nu mina trogna läsare är jag tillbaka. ;)
Såg att statestiken har dalat en hel del haha. :P

Känns ganska mycket att man suttit mycket i bil kan jag säga,
ryggen har tagit väldig stryk även fast att jag har haft rumpvärme på
och haft min halsduk vid ryggen med. Samt alvedon har jag ju fått tagit
annars hade det nog aldrig gått.

Tackar så mycket för det vi får låna samt det vi får jäkligt snällt att
man inte behöver köpa allt nytt. Mycket snällare för plånboken. :D

Vi stannade i Hudik och gick på Dollarstore. :)
Det är något jag verkligen saknar i Stockholm kan jag säga.
Jag tycker de är så kul å springa runt i sånna affärer och köpa billiga saker haha.

Usch nej nu snart blir det nog att lägga sig i soffan och slappa, lite för tidigt att sova ännu. :P
Vi skulle ha stannat i Gävle men blev inte så, vi kände att vi ville hem det började bli mörk och sånt så det blev inte av den här gången.

Kommentarer
Postat av: Louise*

sv: hehehe lugnt ;) okej va bra :D

2008-12-07 @ 22:02:39
URL: http://louisekumlin.blogg.se/
Postat av: Louise*

tack ;)

2008-12-08 @ 15:24:01
URL: http://louisekumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0