Sundsvall.

Japps nu snart åker vi, sitter och fixar de sista på skivorna nu.
Det mesta är packat och så ska vi bara göra mackorna klara
sen åker vi. :)
Blir visst en hel del skivor och vill tacka för era tips. :D

Vårdcentralen gick ganska bra, hon sjukskrev mig till den 16e,
då jag ska träffa bm läkaren. Sen får vi se vad han säger.
Dock inte så kul att bara loda runt hemma men det blir nog bäst
man måste ju lyssna på kroppen också.

Nej nu har jag inte tid mera, fixa mackorna så vi kommer iväg nån gång.
Vi ska stanna på macken å köpa olja och mer spolarvätska, visst vi
har nyss fyllt på med eftersom att vi inte vet helt hur väglaget är och
hur mycket olja bilen drar så är det lika bra. :)

Ha det bra så får vi se när jag skriver mera.
Vad ska ni alla göra i helgen förresten? :)

Kommentarer
Postat av: Lena

haha jag ska göra inget! hehe nää jag skojjade bara, det blir väl kanske att slå in julklappar :)

2008-12-05 @ 17:29:12
Postat av: Tuva

Va söt blogg du har. Gillar hjärtanen ;)

2008-12-05 @ 22:16:29
URL: http://tuvas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0