Sjukgymnast = Smärta.

Fy fasiken, när jag hade varit hos sjukgymnasten trodde jag allvarligt att ryggen skulle gå av, jag hade så ont att jag mådde illa. Det där var det absolut värsta jag varit med om kan jag säga. :/ Men hon sa iaf att jag hade foglossningar som jag trodde och att det inte var så jätte mycket att göra, fick låna ett bälte som jag får ha tills på måndag då jag ska på återbesök, uhhu hoppas att hon är snällare mot min kropp då.

När jag kom hem så mådde jag ju sjukt dåligt så de var bara att lägga sig i sängen igen, pappa ringde sen vid elva och frågade om vi skulle käka, och äta måste man ju så han kom hit så åkte vi till vällingby centrum och käkade lite, samt att han passade på att köpa inslagningspapper. Jag köpte även en julklapp till, skönt att de blir färre och färre som man ska köpa till. :D Måste ta och kolla in vårat present skåp vilka som är kvar och så. :)

Idag är det ju julfest sen på jobbet, usch jobbigt när jag har så ont som jag har nu, men vill gå och så ska vi ju få en julklapp från jobbet också den vill jag ju ha och den får man inte om man inte kommer. Så åker dit och käkar och sånt iaf så får vi se hur länge jag orkar och kan vara kvar där. Ska bli gott med första julmaten också. :)
Tror jag ska gå och lägga mig en sväng till faktiskt, blir inte mycket jobbat idag men usch inte när jag har så här ont känns bättre att ligga ner då och så har jag ju fått lite tips hur jag ska ligga och sånt.

Juste jag vann ju tre amningslinnen från tradera också i veckan dom kom idag tänkte prova dom för att se hur dom sitter, vissa amningslinnen kan man ju ha när man är gravid också men annars får dom vänta men det vart ett bra pris så klart jag ville ha dom, bara lägga undan ett tag annars. :)

Jo juste, middagen igår det var jätte gott och jätte trevligt. :) Ser verkligen fram emot att få bjuda hem dom till oss efter nyår sen också. :) Inis har ju blivit så jäkla stor hon sprang ju och mötte oss vid dörren, sist vi var där låg hon bara. :P Tror de tyder på att vi inte har varit där på länge hehe. Så när vi kom dit fick vi en varsin puss av henne också, sånt charmtroll. :D Och när vi skulle åka sen så var hon jätte trött och satt i Henrics knä och bara tittade på oss alla. Inte mammig eller pappig eller något så speciellt eller så är det något med Henric för att han busade med henne en del när vi kom haha. :D Skit samma var iaf jätte roligt. Och så ballt också, pappan är från marocko, mamman från finland så hon kan TRE språk, samt att pappan pratar lite franska med henne också. Så FYRA språk. Hon är ett och ett halvt år, jag tycker att det är häftigt. :) Dom använder alla språk, och så går hon på ett helsvenskt dagis just för att dom vill att hon ska få in svenskan helt. Mäktigt imponerade vi var kan jag säga när hon förstod vad dom sa med alla olika språk. Hehe. :D

Nej nu lockar sängen.

Kommentarer
Postat av: cammie

ja,verkligen gott att få vara hemma ett år! =)



nervös..både ja och nej.. mer förväntningsfull just nu ! =) sitter här i soffan med spänningar i magen. Känns helt underbart. Hoppas han kommer i tid, om nio dagar eller tidigare.



ajaj,foglossning ja..inte kul !!! haft det sedan jag var i v.15...suck..

2008-12-03 @ 14:11:13
URL: http://tuscha.blogg.se/
Postat av: cammie

ja,graviditer går ju sällan helt problemfria.allid något. Jag tyckte det var gott dom första veckorna att få vara sjukskriven och göra ingenting. Men sen blir det lätt tråkigt..hela sommaren och hösten har jag gjort nada. haha. hoppas att det inte blir värre för dig !



han är så spänd nu så,min sambo! Går och känner på magen hela tiden "Elias,kan du komma ut,pappa väntar"..blir helt varm i hjärtat över hur fin kille jag har. =) hihi.

2008-12-03 @ 14:21:06
URL: http://tuscha.blogg.se/
Postat av: cammie

hi, ja nu är allt på topp helt enkelt =)



Hur har du det med mannen då? har pappanerverna startat? hehe =)

2008-12-03 @ 14:34:53
URL: http://tuscha.blogg.se/
Postat av: Lena

Haha, jaja du går dit för julklapparna du :D

2008-12-03 @ 18:45:56
Postat av: Madde

Till Lena: Ja de är väl klart, och julmaten så klart. Men julklapparna SÖG så jävla dåliga så det inte är sant alltså.

2008-12-03 @ 20:34:30
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: lassika

Såg du tomten också? KRAMIS

2008-12-03 @ 21:17:56
URL: http://lassika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0