Så fruktansvärt trött.

Ojojoj jag är så trött kan jag ju säga.
Hel dag på stan med Sandra, var jätte trevligt. :)
Vi käkade i Kungshallarna och sen gick vi massor
på stan och kollade ÄNTLIGEN hittade jag grav leggins,
eller Sandra hittade dom hehe. :D Perfekt.
Så är HM och Vero Moda som säljer mammakläder,
värdelöst att det är så få butiker som säljer det tycker jag.
Sen satt vi och fikade i några timmar och sen träffade
hon Casanova. ;) Trevligt värre. Hihi. :P

Sen när jag kom hem så började jag direkt ringa till han
vi köpte bilen av och han var fruktansvärt otrevlig och sa
"jävla slyna" till mig, tack så mycket liksom.
Bara för att HAN inte lyssnade på vad jag sa, idiot!
Men men, imorn ska jag ringa Saab och kolla hur vi ska
göra med nycklar och allt och vad de kommer att kosta oss att
byta allt och sånt, han säger att han kan gå med på att betala 500kr.
Snacka om puckad 500kr är ju inte ens en nyckel!!

Men sen kom Henric hem och vi åkte iväg till Babyland direkt,
kollade på mera barnvagnar eller modeller och sånt.
Kom inte fram till något mer än tidigare men men.
Sen handlade vi lite och sen hem å käka.
Nu sitter jag här, Henric ligger och sover i soffan.
Han är helt slut jag funderar allvarligt på att gå och lägga mig.
Kanske kommer upp i bra tid imorgon då, ska ringa till hans försäkringsbolag
då tänkte jag så jag vet om vi får åka och få ett kostnadsförslag hos en verkstad iaf.
Sen ska jag ju träffa läkaren imorn också, kommer ju vara helt otroligt om jag
inte blir sjukskriven jag kommer ju aldrig klara av att jobba som det är nu speciellt
efter att vi blev påkörda också.
Sen måste jag tydligen ha intyg på hur långt gången jag är i graviditeten tills
när jag ska flyga på fredag och så läkaren skriva ett papper på att vi blivit
påkörda som läggs in hos vårat försäkringsbolag ifall något händer senare
några komplikationer eller något.

Fick mina mammabyxor idag också, lite besviken då det är två hål i mudden
på byxorna, men men jag kan ju laga det men tycker att det ska stå med
på beskrivningen om det är något...
Men men.

Nej nu skriker sängen mitt namn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0