Ny dag nya tag. :)

Jahaps så var det redan helg då,
fasiken vad fort tiden har gått den här veckan.
Gör det alltid de när man är hemma?

Alltså det måste verkligen hända något med killen
när tjejen är gravid. Han har ju sååå dåligt humör
och är så lättretlig. :S Som i morse, han väckte mig
kl 7 och frågade om jag ville köra honom?!
Ehh nej skulle inte tro det, då vart han sur för att
jag sa nej för det? :S Ehh va?! Haha.
Killar är bra knäppa ibland alltså. :P

Och något annat jag stör mig på, varför ska ALLA buda emot
mig på tradera?! Förut så kunde man vinna saker för en strunt peng,
ja nu är det verkligen inte så längre.
Jag har budat på ett foglossningsbälte (dom brukar inte ens få dom
sålda annars) och tror ni inte att det är någon som budar emot mig nu?!
Det lite roliga dock är att bältet är från Fagervik... Och vart bor min bror?
Jo i Fagervik. ;) Men men.
Sitter och väntar nu, är tio min tills bältet går ut så ska buda emot när de är
en min kvar tänkte jag. :)

Annars så har jag lite ont i huvudet idag, lite jobbigt men de har säkert
med ryggen att göra.

Kommentarer
Postat av: lassika

Nä jag skulle inte ha klivit upp och kört. Ta duvara på den tid du har nu för sedan så blir det till att kliva upp. KRAMIS

2008-12-13 @ 09:17:43
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0