Julröda naglar. :)

Jepps igår så målade jag naglarna, julröda. :D
Ska sätta dekoration på dom idag tänkte jag, får se när vi kommer
hem från toffie, carolina och deras lilla inis. :D
Vi är bjudna på middag där så de ska bli trevligt, hoppas
de är något jag kan äta har ju blivit ännu mera kinkig
än vad jag var innan jag blev gravid, trodde knappt att det var
möjligt. Men tydligen. :P

Igår fick vi våran boxer, ÄNTLIGEN!
Åhh fy fan vad de har varit tråkigt med så extremt några kanaler.
Nu har vi alldeles för många ist. :P Iofs så har dom
skickat fel paket också, vi beställde silver och fick guld.
Ska ringa dom idag, jag blir galen om vi måste skicka tillbaka allt,
borde ju bara vara kortet? Eller?

Sen är jag snorig idag också, åhh den eviga jävla nästäppan. :/
Vill att den ska ge med sig någon gång, men lär nog få vänta tills
Julia behagar titta ut tror jag.
Vi funderar fortfarande på vad vi ska köpa för vagn, jag kan säga
att det är ett stort problem.
Svårt att veta vad man vill ha när det är första barnet alla säger helt olika. :/

Nej nu ska jag jobba vidare, kan ju säga att det inte blev mycket gjort igår,
men idag har jag faktiskt ringt lite så ska sätta mig där nu till fyra och ringa järnet. :)

Kommentarer
Postat av: Louise*

förstår att det är svårt med val av allt man ska köpa. måste bara säga att jag är JÄTTENÖJD med våran. många säger att den är svår att köra med i snö, men håller inte med. åså är den jättesmidig med svängbara hjul framtill :)

2008-12-02 @ 19:44:53
URL: http://louisekumlin.blogg.se/
Postat av: lassika

Ja du det är inte lätt med mat. KRAMIS

2008-12-02 @ 19:45:24
URL: http://lassika.blogg.se/
Postat av: Selle

Ska inte behöva skicka tillbaka något. Koderna skickas till boxen. Och avgör vilka kanaler man kan se. Kortet är bara en "nyckel".

2008-12-03 @ 08:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0