God Jul gott folk.

Igår var det julafton, det var mysigt. :)
Till och med jag fick massa julklappar. :D
Och så massa god mat och godis och sånt.

Fick en julklapp som vi blev lite förvånade över,
men självklart trevligt och roligt. :D

Kan ni tänka er, nästa år då har vi en liten tös här
jag kan tänka mig så bortskämd hon kommer att bli. :P
På Henrics sida finns det ju inga småttingar längre,
så då måste dom ju börja skämma bort våran hihi. :D
Yngsta dom har där tror jag är Henrics syster döttrar och dom är
typ 15 och 16 eller något. Henrics kusin skulle iofs få
en bebis i samma veva som oss men dom träffar inte dom så mycket.

Blir många bebisar på samma gång i vår och sommar,
åt alla håll och kanter. :)
Ska bli roligt och se om jag och Anna ligger inne samtidigt
eller om någon får gå över eller om någon får tidigare.
Anna är inställd på att gå över och jag hoppas på att få lite tidigare än 4/4
så säkert kommer jag få gå över och Anna får tidigare haha. :P

Åhh nej nu hör jag snöskotern här ute, undrar om man ska klä på sig och
ta med kameran och ta en sväng då kanske? :D
Vi har ju finväder här idag så man måste ju nästan passa på att kila ut då.
Man måste ju nästan passa på när det är ljust ute,
är ju inte det allt för länge här.


Kommentarer
Postat av: Anna

haha ja skulle vara lite kul om jag fick tidigare. men jag är som sagt väldigt säker påa tt jag kommer gå över tiden hehe. boka in den 18 april för då åker jag in haha

2008-12-26 @ 19:53:40
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0