Tvätta dag.

Idag är det jag och tvättmasinerna som gäller. Om ca två timmar. Har lagt i ordning allt i hallen så de bara är att ta en kasse och traska till tvättstugan. Funderar på om man ska lägga sig å sova en stund eller om jag ska orka städa? Hm...
Blir nog sova faktiskt konstigt nog lockar inte städa så mycket. Hm mer då? Ja inte mycket faktiskt Henric skulle jobba över massa idag så han är hemma riktigt sent idag, dom hade massa att göra så jobbet bjuder på mackor och grejs till dom som skulle jobba över och så sjävlklart får dom ju betalt för det också.

Pratade med mamma en sväng idag också kul att höra att hon är bättre. :) Dom skulle in till gällivare och handla massa idag. Jag funderar ju på att åka dit över jul, länge sen som tusan jag va där över en hel jul så de skulle kanske vara kul.
Och så är det ju SNÖ och SNÖSKOTER då. :P Här kommer det ju inte finnas någon snö. Försöker lura med mig Henric också men han vet väl inte om han vill ta ledigt å så, tråkigt tycker jag. Men men. Får väl han bestämma. Juste måste ju kolla lite på tåg biljetter och sånt...

Nej nu orkar jag inte skriva mer hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan få tvätta hos mig om du vill.

2008-08-28 @ 18:31:48
Postat av: Selle

Ooops glömde namnet.

2008-08-28 @ 18:32:33
Postat av: Madde

Haha jo säääkert.

2008-08-28 @ 19:06:53
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0