Tråkigt.

Ja usch vad tråkigt väder det är.
Igår så rensade jag mitt klädskåp. Två stora kassar till Sussi i helgen. :)
Sen rensade vi lite i köksgrejerna också så en kasse sånt till Magnus. :D Skönt att bli av med massa saker.

Idag åkte jag hem å skulle på toa innan jag skulle till min sista butik och då fick Snuttan följa med. :P
Fast hon fick ju vänta i bilen så klart, sen gick vi på djuraffär och köpta kolfilter till hennes låda.
Hehe personalen trodde att hon va raskatt så det va ju kul att höra. :D Kommer dock inte ihåg va han sa för ras men ändå. Alltid kul att höra. :)

Åhh, Evelina du är helt underbar tack för att du är den bästa vännen någonsin.
Just nu behöver jag nog just dig mer än någonsin. <3

Nej nu ska jag lägga mig på soffan och tända lite ljus börjar bli lite småkallt faktiskt.

Och vart är mina kommentarer?! Ser nog allt att ni är inne och läser men vart är mina kommentarer? :(

You would never belive me.

Kommentarer
Postat av: Selle

läst

2008-08-05 @ 16:01:41
Postat av: z

vaddå du lämnar ju inga kommentarer när du är inna å smyger på min bilddagbok:-P å va fan är ett kolfilter till kattlådan? kan misstänka att man bränner hembränt av kattpiss, annars har jag ingen mer gissning

2008-08-08 @ 14:27:48
Postat av: Madde

Haha jo det gör jag när jag orkar. :P Hehe neee hon har som ett hus man går in i och kolfiltret gör att det inte luktar då. :P

2008-08-12 @ 07:24:05
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0