Slut.

Jaha och så var helgen slut... Suck varför ska helgerna gå så jäkla fort?
Jag vill ha längre helger.
Och ändå har vi inte gjort nått i helgen bara varit hemma och slappat, tittat på film och sånt. :)
Knappt varit utanför dörren ens. :P

Hm, jag har bestämt mig för att bygga skohyllor i skåp som vi har och knappt använder bygger jag i alla tre så får jag nog plats med alla skorna tror jag. :P Haha. Och då får jag lite mer plats där jag har skorna nu och det är ju positivt.
Helt knäppt, när vi flytta in så undra jag vad jag skulle lägga i alla skåpen blev typ en sak i varje nu undrar jag vart jag ska lägga sakerna för att jag får inte plats. :P Haha. Som mina kläder va fan jag behöver typ en till garderob eller nått. ;)
Men men får väl rensa lite och ta med till Sussi då blir hon glad också. Och så får ju jag typ en anledning till att köpa nya och mer kläder, eller? ;) Hehe.
Nej nu måste jag gå och mäta lite så jag kan bygga mina skohyllor nästa helg. Ni som har sett Sex and the City filmen, ni vet skostället som Bigg bygger typ det är stuket fast de kommer att vara i mina skåp som jag har så det blir typ tre små sånna ställ. Fattar ni? :P Hehe aja det kommer nog att bli bra hoppas jag. :D

Puss och Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0