Söndag idag.

Jahaps idag är det söndag.
Händer inte mycket, plockar lite och så har jag tvättstugan om en halvtimme.

I torsdags så åkte vi till södertälje och tittade på Djurgården - Aik.
Var riktigt trevligt dom drack öl och jag körde.
I fredags så åkte jag direkt till södertälje och hämtade Tony och Petta sen åkte vi hit och då
var henric redan hemma så jag bytte kläder och sen åkte vi till Tyresö för att Champion hade
utförsäljning av massa kläder så de va 70% jag köpte en sportbh, en träningsväska, mjukisbyxor och en rosa
keps. :D Gick på ca 400. Inte så farligt med tanke på att en sportbh kostar typ 400 i butik annars. :P
Sen drog vi och käkade thai mat såååå sjukt god glass jag åt sen. :D
Sen hem och slappa. :P
I går så åkte vi till Västerås på seminarium sjuuuukt tråkigt jag hatar att sitta stilla så där och lyssna
på folk usch inte konstigt att jag hatade skolan. :P
Jag somnade en sväng där också vakna med ett ryck när folk började klappa händerna. :P
Sen efter de åkte vi och käka på nån sjökrog Iljas bror kände ägaren men inte fan vart de billigare för det.
Sjukt dyrt och sååå ovärt men men sen åkte vi mot Eskilstuna till konserten Fearless kom fyra, men dock så vart dom delad etta om bara publiken fick rösta. Men så var ju inte fallet. Men men. Efter de så spelade Dia Psalma sjukt bra tycker jag. :D Har alltid gillat Dia Psalma. :)
Sen så fick ju självklart jag köra hem både Henric och Macke somnade direkt jävligt elakt tyckte jag med tanke på att jag också var trött så det var bara att ta ner rutan och sitta så eftersom att dom andra inte höll mig vaken.
Men de gick bra iaf, tur det.

Så det var min helg det. Helgen har varit lång har det känts som men de är ju nice iaf att vara ledig på torsdag skönt med en dag mitt i veckan. :)

Jag är avundsjuk på dig!

Nej fan nu måste jag fortsätta med de jag höll på med.
Tvättstugan hägrar.

Grattis kusin Carro till graviditeten. :)

Förresten om ni vill att jag ska skriva så kommentera!
Hur ska jag annars veta om det ens är nån som läser?! Skärpning! :P

Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Z

du vet att jag läser din lilla blogg iaf.. lät hektiskt det där, hehe.. dia psalma får mig att tänka på Åre av någon anledning..

kram

2008-05-03 @ 18:16:39
Postat av: Ida

Jag läser.. Så fortsätt och skriva!
Vilka va de som kom etta i e'tuna då? Va det fall?:P
PUSS!!

2008-05-03 @ 19:01:24
URL: http://unfinished.bloggspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0