Löning mitt i månaden?

Hm mja kanske håll tummarna nu för mig. :D
Jag har ju som sagt varit och pratat med transport om Svea Support och nu har dom räknat ut att de är 23 025kr !!!!
Fattar ni de är ju fan en månadslön. Och så som han skrev det så har dom en vecka på sig att betala eller att höra av sig och jag hoppas att dom bara betalar och sen skiter i det. Men det visar ju sig...

För tidig födelsedag har jag också tydligen. :P
Fick min present av Henric igår, EN DATOR!!! :D
Sjukt snällt och jag är så nöjd nu ska vi bara få över allt skit som är mitt från hans dator och sen så ska väl
han köpa ny skärm också så jag kan få tillbaka min, hans är ju ocks¨en plattskärm och lika stor och allt men min är det bättre färger och sånt på så han lånar den av mig sen så ska sussi köpa den här av honom. :)

Och så har jag jobbat i fisken alltid lika roligt hehe :)
I helgen är jag helt ledig de är också sjukt skönt äntligen en hel helg för mig själv jag soffan och tven. :D
Mmmmm SNART HELG! :D

Annars så är det nog ganska lugnt här jag jobbar sjuka pass om dagarna idag är jag hemma väldigt tidigt mot vad jag brukar vara hemma men de är skönt egentligen hade jag tänkt att jag skulle sova någon timme när jag var hemma så tidigt men då hade jag ju fått brevet från transport så då vart de ju att ringa alla och berätta hehe. :D

Och snart fyller jag ju år paket paket paket. WIEEE! Jag älskar att öppna paket hehe. :D
Och jag lovar att samma dag så måste jag ju inviga systemet. :P Va fan man blir ju bara 20 en gång. :D
Jag har iaf bestämt för att bjuda på paj, mag ska göra en brocolipaj och en tacopaj och sussi ska göra en ananaspaj och sen så har jag ju bakat bullar i helgen och så har jag gjort kärleksmums och så tänkte jag ev kasta ihop nått annat också hehe. :D Tänkte först om jag skulle köra på smörgåstårta det går ju alltid hem och de är ju sjukt gott men de är ju hemskt dyrt också och så mina bak mästervärk slår ju det mesta. ;)

Igår så städa jag massa när jag kom hem från jobbet jag var riktigt duktig diskade allt jag kunde hitta sen damsög jag och torkade golvet, sen hämtade jag henric också vid tunnelbanan han ringde och när jag kom dit fatta jag varför. :P Han hade ju min stora data kartong med sig. :D :D :D

Hm varför jag inte skriver så ofta längre är för att jag är så trött när jag kommer hem har jobbat typ 12 timmar varje dag och sen i helgen jobbade jag ju i fisken också så har varit lite mycket men nu börjar det nog blir lite bättre nu börjar jag komma in i det hela lite mer och då blir dagarna kortare också så de är ju guld. :)

Hm mer då? Jag vet inte kommer faktiskt inte på något just nu när jag jobbar på dagarna om jag hamnar i kö tex då kan jag komma på massor som "åhh de där måste jag skriva" men sen när man väl sitter här då står de liksom still. :P

Men iaf ni som vill och kan komma och gratta mig på min stora dag eller hm blir söndagen efter men iaf ni som kan komma då får gärna skrika till så jag vet. :D Jag hoppas på massa folk men vet att de inte blir så många har ju dom flesta ändå så långt borta. :( Men men en dag blir det kanske ändring på det också vem vet.

En norrlänning och en jude satt i bastun då juden sa: "jasså du är också omskuren."
Norrlänningen "Noonäää i norrland kallar vi det sliten"

Haha jag älskar rockklassiker dave in the afternon, ;P Han är fan GULD!

Nej nu gott folk får det räcka för den här gången jag ska bättra mig på att skriva kanske drar iväg några rader i helgen vem vet, men jag finns ju alltid på telefonen och så älskar jag era kommentarer också. ;)

Puss och kram på er. <3

Kommentarer
Postat av: mysan

nästa gång du kommer upp till pajala så får du bannemig ta dig in till kiruna o träffa mig! grattis!

2008-04-10 @ 17:42:38
Postat av: Z

va kul kul.. hoppas man är bjuden då;-).. hehe, ha det bäst!! Kram

2008-04-11 @ 20:44:01
Postat av: Kusin Carro

Grattis då Kusin hoppas din dag blir bra

2008-04-13 @ 11:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0