Torsdag.

Ja och vad händer idag då?
Inte ett skit. :S Håller på att bli tokig på att sitta inne.
Men imorn blir det nog jobba fast ändå så känner jag inte för det.
Vill sitta inne i min jävla ensamhet. :P
Men nu ska jag sminka mig, klä på mig något som man kan visa sig
ute med och gå ner till Solna centrum och köpa mig något fint.
Snart är det 30års fest och då måste man ha nått nytt på sig. ;)
Eller så är det bara en bra ursäkt för att gå och spendera upp lönen som kom idag. :P

Har förresten sökt två nya jobb idag. Haha ett som ja vad ska man säga, jag inte kommer få,
butikschef i Nynäshamn. :P men men kul att prova och sen ett lastbilsjobb.
Jag vill ha ett fast jobb visst de är bra erfarenhet att jobba på massa olika ställen och köra
olika saker men nee det är inget för mig jag vill komma till jobbet och veta vad det är att göra.

Hoppas på att vi får lägenheten nu annars blir jag tokig.
Men får vi inte den så ska vi ev köpa en ist. Det är ju iofs smidigare att göra det
men jag känner att jag vill ha fast arbete innan och så ska jag ju köpa ny bil. :P
Man får väl hoppas på att man blir butikschef så man har råd. hehe. ;)

Nej men hej då på er.
Och dagens bild blir på mig själv bilden som Nalle hjälpt mig att välja ut att skicka
med mitt CV till butikschefen. :P

image6

Kommentarer
Postat av: Fredda a.k.a Nevermore

Va posig du är på bilden då :D

2007-09-27 @ 16:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0