Segt.

Ja idag är det verkligen segt.
Jobbade ju så mycket igår och så om dom får som dom vill så börjar jag
02.45 i natt. :S men men.
Vaknade inte när Henric kom hem eller när han gick upp i morse inte ens när han
duschade sen sa han hej då och då vakna jag med ett ryck och somnade sedan om igen.

Nu har jag tvättstugan åt honom eftersom att jag ändå är ledig.

Saknar mina syskon och deras barn idag faktiskt men de är nog för att vi snart ska dit.
Om ca en månad så, eller de är en månad idag.

Och på onsdag är det lägenhets visning. :D eller så var det kanske torsdag kommer inte ihåg. :P

Foten värker idag. :S

Saknar Henric också. Saknar många idag. Henric och Jag. Bilden är gjord av Sandra

Bara för att Henric och Linus är så söta på det här kortet får dom också vara med. :)

image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0