Work work.

Dagen började så jävla dåligt som den bara kunde,
Henric kom hem släpandes halv fyra imorse och jag skulle upp kvart över.
Han var skit full och jobbig så de kunde ju bara sluta med en sak skrik och skrik.
Eller jag skrek och var ledsen och arg och ja ni förstår.
För er som inte vet så bor jag här tills imorn typ för att jag har så långt att åka till där jag
jobbar nu och pallar inte att pendla fyra timmar om dagen och min ekonomi säger helt ifrån.

Måste även tacka för kommentarerna från mitt senaste inlägg.
Tack jodå jag ska klara det här.
Visst jag är stark men ibland bara orkar man inte vara det.
Just nu är ett sånt tillfälle men jag lovar att jag kommer upp på fötter snart igen.
Bara jag får en egen jävla lägenhet.

Hehe och ännu en till har sagt att jag ska flytta till Sundsvall, ni gör det bara svårare och svårare för mig
på ett sätt vill jag men på ett annat inte.
Mina faktiskt få vänner som jag umgås med försvinner för vad liksom jo för att till en början ett
liv i ensamhet. Visst har mina kära syskon plus sambos/fästmö/fästmän osv osv,
men tror ni tröttnar när jag hänger hos er hela tiden i tid och otid. :P
Men vi får se helt enkelt får jag ingen lägenghet snart och allt fortfarande suger då
överväger jag Sundsvall väldigt mycket kan jag säga.

Hm, fick en kommentar Mysan? Who is that? Måste fråga. :)

Min kärlek finns kvar och ja det kommer den göra men man måste orka leva vidare.

Kommentarer
Postat av: Mias Henrik

Nej du tjejen...Inte tröttnar vi på dej inte...Kaffepannan står alltid på ...:)..Som jag sagt tidigare du gör som du vill.Men man kan ju hoppas..en barnvakt till är ju aldrig fel..:)..
Ha det så gott

2007-10-04 @ 20:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0