Trött.

Ja usch ja det är jag verkligen.
Men idag har jag fridag så är ledig men som det verkar som så
ska jag börja köra stadskörning MED lastbil. :S Öhh, ja juste för att de
gick ju så bra i fredags? Ja visst höll bara på att krocka tre ggr när jag skulle ner i ett garage
som man fick BACKA upp ifrån sen men ca tio centemeter år varsit håll från speglarna.
Ja vad jag tycker att det ska bli kul. Hm neeej.
Men men.

Henric är lite sur på mig  också, han anser att jag skriver massa skit om
honom här, men hm, det jag skriver är precis vad jag tycker och känner
så det kommer jag fortsätta med. Visst säkert tuft när många kan läsa allt men
det är ju så det är Henric.
Visst du visar ju något nu när du slutat prata med Henne med det stora H.et.
Men men.
Hm och nu tycker Henric att vi ska bo ihop men inte vara tillsammans.
Jag själv tycker att det kanske inte är den bästa iden.
Men visst det kan vi väl prova om det ska vara så men det ska bli kul
vem som reagerar hur första gången man tar hem någon.
Och jag tror att det är en minimal risk till att det är jag som kommer att göra det.
Jag är inte en sån person så alltså är det jag som kommer att bli sårad. Great.
Men med tanke på att jag knappt har ståt i bostadskö något alls så får jag aldrig
någon lägenhet själv.

Och så har jag hittat världens finaste lägenhet i sundsvall hittade den på blocket
andra hand dock och det vill jag ju egentligen inte bo men vad gör man?
Och med tanke på hur fin och perfekt den var så. :P

Jaha nej om man skulle göra något idag då ska ringa min chef och kolla om dom
har fått in några gps.er så jag kan hämta en.
Ska sälja min sen. Det känns tungt för att bättre gps får man nog fan leta länge efter.

Nej men ha det bra folks.
Och jag älskar era alla kommentarer.
Ni stärker mig. <3

Kommentarer
Postat av: Mias Henrik ...

Det är bra..Du tittar i allafall..:) Låter ju intressant det där med stadskörning med lastbil ,hehe.Har fullt upp att köra våran Fård i Sundsvall.

Ha det gott och kram på dej.

2007-10-09 @ 17:59:06
Postat av: Anna

Dela lägenhet och inte vara tillsammans efter att ha varit tillsammans??? Nej, för bövelen! Hitta något eget!!! I Sundsvall!!! KRAM

2007-10-14 @ 20:33:53
URL: http://www.pluppenopluppan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0