Lägenhet.

Jag fårväl börja med att säga att jag är ledsen Sundsvall.
Men blir ingen flytt för mig. Äntligen har vi fått en lägenhet i Stockholm.
En trea på 72 kvm lite väl dyr men 6700 i månaden.
Men men. Vi ska iaf flytta ihop jag och Henric så vill ni låna gästrum så skrik till.
Bara att komma ner.

Igår var skit kul att jobba körde trailer för första gången och det var riktigt kul.
Snacka om annorlunda att backa med trailer än med lastbil och släp.
Och idag så ska jag köra med bossen han vill se vad jag går för så om jag sköter mig
så ska jag få börja köra den turen. Det skulle vara skönt får då får man ändå något fast.
Idag börjar jag klockan 17. Får se när man slutar då känns som mitt i natten. :S

Ringde på lägenheten i Sundsvall som jag hittat idag men den försvann igår och sen så
ringde dom från bostadsförmedlingen i stockholm idag och sa att vi fått den.
Så blir kvar här i stockholm iaf får väl se funkar det inte så kan jag ju ändå flytta upp sen.
För att tankarna finns ju kvar ändå det lovar jag och kanske någon dag så kommer jag
upp ändå. Men inte just nu iaf.

Men nu måste jag fixa mat så att jag hinner käka något innan det blir att jobba.
Saknar er massor i Sundsvall hade varit kul och skönt att komma närmare er men
nu om jag blir helt fast så kommer det ju kanske att bli lättare ekonomiskt iaf att komma upp och hälsa på er
då kan man ju ta en helg till att åka upp det har jag ju inte direkt kunnat nu innan.

Men ha det bra folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0