Jobb.

Ja mycket har hänt nu.
Hm jag kan ju börja med något positivt iaf.
Jobbar och sliter och trivs verkligen jätte bra,
inte lika slitigt som ica och så där heller och det är ju riktigt skönt.
Fast nu har jag träningsverk i axlarna helt sjukt ont det gör, men men då
får man mukler. :D
Men sen så har jag även blivit singel. :S Inte lika kul.
men men....

Mias Henrik tycker att jag ska flytta till Sundsvall nu.
Funderar funderar.
Vore skönt att bara lämna allt bara skita i allt som finns..
Men vi får se vad jag kommer fram till.

Men nu måste jag soova upp 4.15 imorn igen. :S men men.

I will survive.

Kommentarer
Postat av: Fredda a.k.a Nevermore

nä, va tråkigt.
vill du prata om nå så finns jag.
*krama om*

2007-10-03 @ 21:25:35
Postat av: Anna

Men gumman! Lite svårt att bestämma sig den där H tro jag! Kanske dags att vidga vyerna kanske? Flytta till oss i Norrland vettja! Här finns det många snygga norrlandspojkar som skulle må bra av en stark blondin. Puss på dig!

2007-10-04 @ 13:07:58
URL: http://www.pluppenopluppan.blogspot.com
Postat av: Mysan

Yo go girrrl! Fan va trist att de inte blir som man tänkt alltid. Men de e ba o leva i smärtan o sen ta sig ut på andra sidan som den HELA, STARKA, SNYGGA, HUNGRIGA, COOLA, POPULÄRA O SMARTA tjej du är :)
PUSS!

2007-10-04 @ 16:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0