Hem.

Ja nu så ska jag straxt åka hem känner att klockan börjar rusa.
Och måste till Solna centrum först sen måste jag förbi och prata med tre sen
måste jag ringa tre också för att de verkar som att de är något konstigt med
hur det dras pengar på mitt abonemang. Måste se så det blir rätt. Jag tänker fan inte
pröjsa massa extra för de där.

Hm så i veckan då.
Imorn blir jag ledig men ska bo hos Sussi så jag hoppas på en långpromenad
med hundarna ute i höstvädret skulle vara sjukt skönt.
Sen tisdag tvätta det sista sen upp till Solna eftersom att mitt tåg till
Sundsavll går halv åtta på morgonen från Stockholm så går fortare om jag åker härirfån.
Sen blir det byte i Gävle har sju minuter på mig så kan bli lite stressigt hehe tur att de bara
finns typ fyra peronger där tar inte så lång tid att springa mellan då. :P
Sen blir det ev en fika med Selle i Sundsvall sen hem till syster Mia med familj och mysa massor
hemma hos dom. :) Och få kela lite med missen som dom har skaffat också. :D
Sen ska jag vara i Sundsvall veckan ut ev en lägenhetsvisning som jag ska på och så kanske kolla
lite på jobb och sånt också.

Sen på söndag blir det hemfärd måste beställa buss biljett till det också jue. :S
Ringer nog imorn eller om jag ringer på tisdag äh visar sig. :)

Nej men nu måste jag fixa mig och packa iordning allt så jag hinner hem och göra
en tårta också jue.

Tack för alla kommentarer hela tiden så kul och mysigt att läsa man blir så glad. :)

Saknar er i Sundsvall massor. <3

Kommentarer
Postat av: Mias Henrik...

Klart man måste ge dej nån kommentar om jag är in och läser.Annars vet du ju inte om jag varit här eller ej.Du får ha det så bra och så hoppas jag eller snarare vi här uppe i Sundsvall att lägenheten ska passa och att du får ett jobb här i Sundsvall.Så du flyttar hit NÅN gång.
Kram på dej

2007-10-21 @ 17:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0