End..

Ja men nu är det iaf helt slut.
Jag blir bara mer och mer förvirrad av dig och bara mer och mer arg
på dig för att du ljuger för mig HELA tiden.
Det är så sjukt dålig stil liksom du vet att jag ändå får reda på allt,
men ändå ljuger du?

Aja, nu åker jag hem iaf. Hem kan man kalla det för det egentligen?
Nej inte jag tror jag det som blir mitt nästa hem att kalla det blir
när jag får något eget.

Ni får mig bara mer och mer att vilja flytta till Sundsvall och han gör det inte
bättre genom det han gör.
Vem vet kanske blir snarare än man tror?

Tack för alla kommentarer folk, ni ska bara veta vad de stärker mig och jag vet
och lovar att det här kommer jag klara det är en tung fas i livet.
Även fast att de verkligen känns så onödigt nu, liksom har jag kasstat bort över två år
för att bara bli dumpad av någon som säger sig älska mig fortfarande?
Jag känner mig verkligen så sårad att de känns som att jag har ödslat min tid på dig,
på dig och det du har sagt det är fan sjukt så jävla dum man är alltså.
Lögner ja det är de ordet jag kan säga.
Det är fan sjukt varför blir man ens kär så jävla onödigt det känns när det ändå slutar illa.
Ja nunna det är fan det man ska vara, undrar om allt skulle vara så mycket lättare än man tror?
Aaa jag vet inte. Men nu åker jag iaf ska försöka installera på telefonen så jag kan blogga via den.

Nu ska jag hem och lägga mig i min säng och BARA tycka synd om mig själv det är
vad jag ska göra HELA helgen, bara jag och min kudde.
Jag kommer sakna dig som fan nu den närmsta tiden men vet du vad jag ska tänka på när jag
ligger hemma och mår skit?
Jag ska tänka på vilken jävla skit du är/har varit mot mig nu vad du har sagt och inte sagt och vad
du har gjort och inte gjort och det kommer få mig att kunna fortsätta med mitt liv, mitt liv utan dig.

Folk har frågat vad jag skulle göra om du ville ha mig tillbaka och jag vet att du läser de här
så jag kan säga det redan nu skulle du vilja det då ska du fan visa något jävligt otroligt du ska
ha med dig ringar och du ska ha lägenhet som vi ska flytta in i och du ska sluta med dina muppigheter.
Men vet du? Jag tror kanske att jag ändå inte skulle ta tillbaka dig.

I will survive.

Kommentarer
Postat av: Mias Henrik....

Heja tjejen.
Kul att höra att du är på väg....så långt att åka för att krama om dej nu när du är nere..:(..Men det kommer bättre tider , tro mej.Inte ska du ligga och må skit , låter trist , och det är nog det han vill att du ska må kanske..Nej ut och gå med dej och fundera lite över livet..
Håller på dej...
Kram på dej...via internet , du får en riktig när vi ses.

2007-10-05 @ 19:32:54
Postat av: Anna

MORR MORR MORR!!! Lögner är aldrig bra! Nog med barnsligheter och velighet! Nej, stå på dig nu. Det här fixar du. I sinom tid dyker han upp. Mannen som är BRA för DIG! KRAAAAM

2007-10-05 @ 21:48:48
URL: http://www.pluppenopluppan.blogspot.com
Postat av: Fredda a.k.a Nevermore

eh flytta till arboga, har ju mig och kim här :)
nämen, ligg inte hemma och tänk på han. Försök att tänka på andra saker annars kommer du bara må sämre.
Vet att det inte är lätt sånt här.
Hoppas ändå du finner någon ro.
Ps. Vill du skratta lite så ring mig :) ds.

2007-10-06 @ 01:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0