Blod, Svett, Tårar och Sex.

Ja men det är väl nästan så man kan beskriva 30års festen va? :P
Blod. Jo bror ska ju alltid pilla i ölburkarna och då får man skylla sig själv
när man skär sig. ;)
Svett. Ja jag tror att vi flesta av oss va skapligt svettiga när vi studsa runt där och dansade.
Tårar. Ja var väl iaf två killar som grät.
Sex. Haha ja det fanns det också dom som hade.

30års festen var roligare än jag trodde den skulle vara hade dock en kille som förföljde mig
hela kvällen och jag blev skapligt irriterad efter ett tag.
Sen hade vi en annan som försökte sig på både det ena och det andra när småtimmarna närmade sig.
Men det var trevligt det var det.
Jag var nykter körde Bror och Anna jag vill inte sitta bakfull när jag skulle hem dagen efter. :)

Hehe bussresan hem. Ja den var nog annorlunda pratade med Selle. Haha jag har nog aldrig
hört om en kille som blivit våldtagen men kul hade jag folk lär väl trott att man var dum i huvudet som
jag satt och skratta haha. :P

Idag ska jag och jobba ska åka om ca en halvtimme ska dra och käka innan tänkte jag eftersom
att man tydligen inte käkar något sen så man får väl se till att äta något ordentligen och det finns
en bra resturang där precis vid jobbet med buffe på fyra olika rätter så det blir helt oki. :)
Slutar väl runt nio eller tio kanske.

Hm men nu ska jag sminka mig så jag är färdig när jag ska åka. Uhhhh det regnar. :(

Låten som gäller nu. Nanne - Pissenisse. Haha ni som inte hört den ladda ner eller något.
Så klockren. ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jo du, festen innehöll både det ena och det andra! Må så gott! Kram

2007-10-29 @ 19:41:53
URL: http://www.pluppenopluppan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0