Todeee.

Idag blev det att börja klockan åtta åka till Axa Lantmännen och hämta massa.
Sen tillbaka och lossa sen byta trailer och sen till volvo sen fick jag sluta. :D
Låter som de skulle gå på en pisskvart men det innebär att jag fick sluta vid ett.
Skönt att få komma hem och så.
Helt sjukt det har varit i trafiken idag fattar inte vad det är för fel på stockholmare så fort
det snöar så kan inte en jävel köra ordentligen. Men men.
Imorn blir det att köra pall vad jag förstod de som. Jobbigt med tanke på att man måste
dra alla jävla pallar för hand när man kommer dit men men har ju fått nya handskar nu också hehe så det är ju bra. :D

Nej nu ska jag lägga mig på soffan med ett stort glas juice och halvsova lite. :D

Du sa verkligen det jag behövde höra.
Dreams. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0