Snö. :D

Jag har faktiskt också fått snö nu äntligen hehe det kom i natten mellan fredag och lördagen.
Myspys tycker jag så länge det inte bli slask bara men än så länge ser det ut som att den kommer
att ligga kvar.
I fredags så åkte jag och skulle hämta Henric hos en arbetskompis och sen blev vi kvar där ett
bra tag men det var jätte trevligt. :)
Sen lördagen skulle vi på matmässa men blev så sent så vart inte av så vi åkte på EM och någon
till möbelaffär ist sen hem till Henrics föräldrar å äta god middag sen åkte jag vidare
in till nyköping eftersom att jag skulle in och säga hej till gamla klasskompisar och sånt.
Kuligt att träffa dom som var där sen åkte jag hemåt efter att ha lämnat några nere på stan och då
hem till Henrics kompisar Engo och Maria, Maria har jag jobbat lite med nästan iaf hehe.
Men det var kuligt sen vid två tror jag så åkte vi hem och sov sen idag upp dra med pappa ut
så han fick välja själv vad han ville ha för farsdagspresent han tog två par jeans och det var
välbehövligt så så vart det. :)
Sen åkte vi hem till Henrics föräldrar och käkade där och sånt sen vidare och nu är vi i
Solna.

Nej nu ska jag sätta mig vid tven och glo lite.

... Jag är sjukt besviken. :(
Dreams. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0