Sjuk sjuk sjuk. GAH!

Jag orkar inte vara sjuk mer.
Orkar inte göra något behöver verkligen gå ner på solna centrum och
handla julklappar men orkar jag gå hela vägen ner för att sen springa runt där nere
för att sen gå hela vägen hem också?
Hm.. Ska väl försöka fixa mig iaf och försöka annars får jag väl sätta mig på en bänk
och leka luffare. :S Jag har ju ingen annan helg sen som jag vet att jag kommer att vara ledig på
och vardagarna kommer jag ju få jobba hela tiden.
Nu har jag inget jobb fören på fredag men blir jag inte bättre till måndag måste jag fixa sjukintyg.
Det är mycket man måste göra hela tiden och igår ringde henric till hon som bor i lägenheten nu för att
vi måste ha något id nr till lägenheten för att beställa el. Och hon sa att dom skulle lämna in nycklarna
idag och då innebär det att vi kan hämta ut dom imorn och börja flytta in då.
Så imorn så åker jag in och hämtar nycklarna (hur jag ska hitta är en annan femma) och sen hem direkt
och börja packa så mycket som det går för att sen hämta sussi för att vi ska åka upp och börja packa
upp lite skit iaf. Vi borde nog stanna till på vägen också och handla lite saker säkert.

Nej nu ska jag lägga mig på soffan och samla kraft att fixa mig lite så man kan visa sig ute,
sen blir det nog soffan igen för att orka gå. :S Stört. Men men. Måste man så måste man.

Dreams. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0