Lördag.

Jaha så snart har hela lördagen försvunnit har jag gjort något av de jag skulle?
Öhh neeej.. Fastnade här vid datorn. Körde Henric till jobbet idag på förmiddagen
så jag skulle komma upp tidigt och komma hem i bra tid jo juste...
Precis när jag har varit på väg att gå så har det kommit in någon annan som man inte har
pratat med på länge, men men. Hehe nu snart måste jag åka gaaah ska ju till sussi också
och sen tänkte jag kolla om mina kusiner va hemma jue och säga hej till dom.
Och hallå när ska jag hinna packa? Nästa helg kommer Evelina då blir jag kvar i Stockholm
så jag hinner se henne något och sen helgen efter är det inflyttning.

Aja nej nu ska jag åka orkar inte skriva mer heller. Eller jag vill nog skriva massor
egentligen men jag håller mig på min hemliga sida. ;)

Tack och hej.

Dreams. <3

Kommentarer
Postat av: Anna

NYFIKEN!

2007-11-18 @ 15:33:21
URL: http://www.pluppenopluppan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0