Karusell.

Ja det åker jag just nu känns det som.
Allt bara snurrar och jag fryser och svettas och fryser hela tiden. Feber. :(
Igår så fick jag köra 400burar till västerås med bil och släp as tungt kan jag säga att det var att dra bort alla
så sjukt ont i armarna och bena jag har, jag har blåmärken på hela låren för att man stöter ifrån med låren
och då ser man ut så här. Sen strula det jätte mycket när jag skulle koppla på släpet värsta sunket men tillslut så
när jag hade sprungit där i regnet i typ 30min. :S
Sen åkte jag vidare för att åka till cocacola i Jordbro och hämta ett extra lass halvägs från västerås började massa bilar att blinka på mig och nee jag kollade hade inte extraljusen på ringde ilija och fråga och vi prova med allt men
inget hjälpte. När jag kom fram till Jordbro nästan två timmar sen så ser jag att extraljusen är tända (fast inte
jag som gjort det dom har bara tänt sig själva ett relä som gått sönder) konstigt att alla blinkar. ;)
Ilija skicka dit en bärgare till mig som skulle fixa lysena åt mig så nu funkar dom inte alls ist. Men men
bättre det än att alla åker och blinkar hela tiden. Jag förstod ju att nått var fel så jag låtsades att alla hälsade. ;P

Nej usch nu ska jag krypa ner under täcket och sova mera mår bläää. Kanske koka lite vatten först och dricka
honungsvatten ja så blir det.

Hörrni det är snart lön. ;) och det innebär att vi snart flyttar. och det innebär att jag snart inte kommer att bo
hemma något mer och det innebär att det ska bli såååå skönt. :D
Jag har sagt till Henric att han inte behöver flytta med om han inte vill det är hans val men han får ändå betala halva hyran haha. :P Snällt va? ;)

Nej men ha det bra folks.

Evelina och Saga Saknar er massor <3

Dreams. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0