Italien?!? :P

Hehe jaha så har man fått förfrågan om man vill åka till Italien i två veckor
och köra. Fett nice. Jag sa ju självklart ja så dom ska kolla upp det,
dom försöker fixa en körning dit och så undrar dom om det var någon intresserad.
Hell Yeah! Köra två veckor sen ledig två veckor. Inte hela tiden utan bara någon
gång ibland. Fett med cash på det också. ;) Henric sa att då skulle han minsan ta
ledigt och åka med hehe stört de skulle se ut tjejen kör och killen sitter brevid haha
brukar ju alltid vara tvärtom. :P Men inget bestämmt ännu dom bara undra om det fanns
intresse. :D

Igår så ringde dom från Saltå och fråga om jag ville börja jobba åt dom också,
hehe kul att dom ringer och att man har visat fram fötterna lite också.
Men jag sa nej jag flyttar ju liksom åt fel håll. Men men.

Julafton? Ja som det verkar blir det att jobba då, gör inte mig något då tjänar man pengar. :D
Och så tror jag inte att det är hela dagen typ bara någon körning kan jag tänka mig att det är.
Och jag antar att vi ska till Johan och Nilla som alltid hehe och jag var ju inte där förra året heller
så det gör nog inte så mycket. Och sen så fattar ju folk att man hellre tjänar pengar än sitter där,
eller alltså det är ju mysigt men ähh. Kommer fler år. :)

Hehe så jag är hemlig? ;) Hihi mjaaa lite kanske. :P
Ähh allt kommer alltid fram så småningom ska ni se. ;)
Även fast de kanske inte är nå speciellt hehe men jag vet att det är massa
folks som läser min blogg så därför väljer jag att vara lite hemlig i vissa sammanhang. :P

Om en vecka idag så ska vi och skriva på för lägenheten kuligt.
Hon hade försökt ringa Henric i flera timmar hehe och då sa jag de att ja men han
jobbar på lager och får inte ha telefonen igång. Ahaaa därför jag inte får tag på honom.
Så jag tog en så tidig tid som möjligt på torsdagen för isf kan man ju dra och jobba efter det
får se vad henric säger men annars är det kanske bara att ringa och ändra. :)

Nej folks nu är det dags att lägga sig framför tv.en med en stor mugg honungsvatten. :D

Dreams. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0