Suck.

Fan vad tråkigt det är att vara hemma i nästan tre veckor inte helt i streck
men nästa ett undantag på att jobba tre dagar. :S
Imorn ska jag till en kiropraktor och så ska jag köra isse till tåget.
Känns rätt onödigt att behöva åka ner och hämta henne för att sen åka upp med
henne till sthlm men men vad gör man inte för familjen? :)

Snart är det Jul kan ni tänka er det?
Usch någon julkänsla finns det absolut INTE. :S
Försöker få tag i en människa för att fixa mona-lisas julklapp börjar ju bli lite brådis nu känner jag.
Men får inte tag i henne som behövs så får se vad som händer.
Jo för er som inte vet så är det Henrics mamma, svärmor alltså. ;)

Hehe Henric har inte köpt något till mig ännu märker det av paniken i rösten
när han kommer "ja men de kan jag ju köpa till dig" haha.
Han vet redan va han ska få av mig men vi har sagt att vi ska vänta tills mellandagsrean å köpa det.
Hihi han får ett Ps3. :)

Igår var jag hos frissan och blev väldigt fin i håret jätte nöjd som vanligt. :D
Ny tid är bokad så nu vet jag helt säkert att jag får min frisör.
Blir att klippa och slinga till min födelsedag. Lite sent men annars hade det blivit så konstigt
och mycket och ähh ja det blir nog bra tillslut iaf. :)
Sen var jag hem till mina kusiner dom hade elevensvaldag så dom var hemma och bakade
hehe ojojoj vad vi skrattade jag och deras morfar när dom gjorde pepparkakshus hehe.
Men kul hade dom och hus blev det tillslut jag får se hur resultatet blev helt när jag kommer nästa
gång som kanske blir vid jul. Får se om jag får jobba eller inte på julafton annars blir det att fira den
där. Henric ska hem till sina föräldrar med familjen och mina kusiner vill ju gärna att jag kommer så
då åker jag dit isf. :)

Nej nu ska jag spela lite hihi.

Jag drömmer att åka på rosa moln. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0