Bihåleinflammation.

Great. En vecka till sjuk. Nu sjukskriven och blir att äta antobiotika i tio dagar.
Men men vi har inget internet nu väntar på att det ska komma men idag är jag i trosa
hos sussi eftersom att jag har varit på vårcentralen. Men men nej skriver mer sen när
vi får internet. Förresten vi har flyttat nu allt skit är uppkört och klart.
Jag har packat upp det mesta men lite skit är kvar.

Mysan hur går det hallå du kan inte överge oss nu jue. ! Hehe. :)
Jag drar iväg ett sms till det gamla nr.et jag har till dig sen måste ju
veta om du har fått eller inte ännu. :) Hoppas att du inte har bytt mobilnr bara. :P

Dreams. <3

Kommentarer
Postat av: Kusin Carro

vart har du flyttat madde jag har någ missat de tror ja hihi

2007-12-03 @ 16:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0